Internetics, proiect iniţiat de The Institute şi susţinut de UniCredit Bank, sărbătoreşte pe 17 noiembrie, de la ora 19:30, câştigătorii ediţiei cu numărul 22. Gala de Premiere Internetics 2022 va avea loc la Nord Events Center by Globalworth (Bd. Dimitrie Pompeiu, nr. 4- 6).
Evenimentul se va desfăşura sub tema ediţiei: “Do Good Through Digital”. Anul acesta, Internetics lansează un call to action către branduri și agenții de publicitate sub mesajul “Do Good Through Digital”. Internetics crede în puterea brandurilor de a se implica într-un mod sustenabil și cu impact real în problemele sociale ale comunității și de a-și utiliza platformele de marketing digital și tehnologiile de care dispun sau pe care le pot dezvolta pentru a aduce o contribuție în societate.
Pentru a transmite mesajul, Internetics utilizează în campanie imagini generate prin inteligența artificială de către platforma MidJourney, cu focus pe trei teme mari – mediu, sănătate și educație:
Am visat cum poate fi o Românie mai bună. Apoi am scris şi-am trimis visele inteligenţei artificiale Midjourney care le-a pictat în imagini. Astfel, prin digital aspiraţiile sunt mai aproape de a deveni aievea.
Competiţia 2022 reuneşte 209 înscrieri, 37 de agenții și companii participante şi peste 80 de juraţi implicaţi în procesul de evaluare a proiectelor. Categoria cu cele mai multe înscrieri este Digital Strategies – cu 79 de lucrări, urmată de Digital Campaigns – cu 63 de înregistrări în concurs, apoi Digital Platforms – cu 58 de înscrieri.
Gala de Premiere Internetics 2022 va fi prezentată de Andi Moisescu.
***
Internetics este un proiect THE INSTITUTE.
Partener principal: UniCredit Bank
Parteneri: Absolut, Coca Cola, Answear.ro, Kozel, YouTube, Black Rhino Radio
Eveniment găzduit de: Globalworth
Parteneri media strategici: YOOH, Euromedia, B365
Parteneri media: Biz, IQads, Smark, Paginademedia.ro, spotmedia.ro, Rador, ZonaIT
Parteneri tradiționali: Gavrilă&Asociații, Netvibes, mediaTRUST
***
Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este un festival de marketing digital, care stabileşte standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea şi abordarea strategică. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.