ADC România vǎ invitǎ pe 14 decembrie, între orele 17 – 21, la Hanul Gabroveni, la “ADC Focus on Impact”, episodul 1, o sesiune de talk-uri inspiraţionale ce îşi propune sǎ ridice şi sǎ gǎseascǎ un rǎspuns la întrebarea: “Do we truly create for people?”.
Programul şi invitaţii sesiunii:
Panelul 1 (orele 17:00 – 18:00): “Relevance and Authenticity in Romanian Advertising”, un panel ADC*RO în care vor fi prezentate rezultatele studiului cu acelaşi nume fǎcut în parteneriat cu agenţia de research Unlock, despre impactul real pe care îl au reclamele asupra consumatorilor. Invitaţi: Adina Vlad, Managing Partner Unlock, Alecsandra Roman - Head of Planning, Jazz Communication, Costin Bogdan - Group Creative Director McCann Worldgroup Romania, Mihai Coliban - Creative Director / Innovation Curator / Visual Thinker / Architect / Not a Bot, Romulus Petcan - Group Creative Director, Publicis Romania, Șerban Alexandrescu - Partner Headvertising.
Panelul 2 (orele 18:00 – 18:40): "An honest story of a purpose campaign where everything went wrong" by Anu Niemonen | Senior Creative | hasan & partners. Anu este unul dintre cei mai premiaţi oameni de creaţie din Finlanda, cu foarte multe premii, dar şi prezenţe în juriu la Cannes Lions, Clio Awards, Eurobest şi Epica.
Panelul 3 (orele 19:00 – 19:40): “Happiness is the Ultimate Rebellion” by Kris Hoet | FCB Global Head of Innovation & Happiness Co-Founder & Chief Innovation Officer. Kris este un renumit speaker internaţional în cadrul conferinţelor de marketing & advertising, cu numeroase trofee în portofoliu şi prezenţe în juriu la cele mai prestigioase festivaluri de publicitate. Ȋn tot ce face, cautǎ mixul perfect între creativitate şi tehnologie.
Panelul 4 (orele 19:40 – 20:20): “Creative Happy people are harder to kill” by Conn Bertish | CEO | Cancer Dojo. Conn va susţine un talk despre puterea creativitǎţii de a schimba comportamente şi mentalitǎţi, atât de partea creatorului, cât şi de partea audienţei şi a consumatorului final. Conn este ex-creative director World Design Capital Cape Town, Saatchi & Saatchi SA şi JWT SA, cancer survivor şi fondator Cancer Dojo, o aplicaţie de mobil ce combinǎ creativitatea, tehnologia şi medicina pentru a ajuta pacienţii sǎ opunǎ o rezistenţǎ sporitǎ problemelor cu care se confruntǎ.
Talk-ul “Creative Happy people are harder to kill” by Conn Bertish este susţinut de MedLife.
Accesul la eveniment este gratuit, în limita locurilor disponibile, cu înregistrare în acest formular. Primirea participanţilor se va face începând cu ora 16:30.
Evenimentul se terminǎ cu un after-party la The Institute, The Café – Str. Stirbei Vodǎ, nr. 104-106. Intrarea este liberǎ.
____________________________
ADC Focus este un nou proiect marca ADC România, ce îşi propune sǎ aducǎ în faţa publicului speakeri români şi din strǎinǎtate recunoscuţi în domeniu care sǎ ofere o perspectivǎ ineditǎ asupra temelor ce definesc şi înconjoarǎ întreg procesul creativ. Aceastǎ primǎ ediţie va avea focus pe impact şi pe relevanţa creativitǎţii în publicitate în faţa consumatorului.
Un proiect ADC România
Organizat de The Institute
Parteneri: UniCredit Bank, MedLife, Unlock Research şi Graphic Front
Partener cultural: Primăria Municipiului București prin Centrul Cultural Expo Arte