Ai niste bani "pusi deoparte" si te gandesti in ce sa investesti?
Ei bine, ne-am gandit sa iti venim in ajutor cu un workshop in care iti prezentam francize cu investitie relativ redusa, unde investitia la cheie nu depaseste 50.000 euro.
O sa zici ca 50 de mii de euro sunt o gramada de bani!
Si s-ar putea sa ai dreptate. Dar banii sunt doar o resursa - iar multi se blocheaza in faza aceasta si nu-si dau sansa sa caute ce le place cu adevarat.
Am vazut multe cazuri in care daca s-a gasit business-ul potrivit, s-au gasit si resursele banesti necesare.
In plus nu trebuie sa ai toti banii la acest moment (in general 50% din suma poate sa vina si dintr-un credit sau imprumut de la parinti, prieteni sau un angel investor).
Dar daca nu ai macar 50% din suma solicitata, nu ai Skin in the game, cum zic americanii.
Iar cei mai de succes parteneri sunt cei care arata determinare si sunt implicati in proiect.
Cand? 28 ianuarie 2020 18:30 [inregistrarea incepe de la ora 18:00]
Cat dureaza? aproximativ 3 ore
Unde? Mindspace Victoriei (etaj 1)
Cat costa? 99,9 lei (1 persoana), 149,9 lei (2 persoane - 50% discount la al 2-lea bilet achizitionat)
Acest workshop este pentru tine daca:
Esti manager si vrei sa incepi un business pe cont propriu sau cauti o sursa alternativa de venit.
Esti angajat intr-o corporatie si crezi ca urmatorul pas in dezvoltarea ta este antreprenoriatul.
Esti antreprenor si iti doresti sa iti diversifici portofoliul de business.
Ai acces la un capital de investit de minim 20.000 euro.
Investitiile in conceptele prezentate variaza intre 25 mii si 50 de mii euro.
De ce sa participi
- Vei afla care sunt cele mai hot domenii pentru investitii in franciza
- Cum este impartita piata si care sunt tendintele pentru anul 2019
- Vei afla care sunt pasii de urmat pentru a achizitiona o franciza
Ce CASTIGI
Afli date reale si verificate despre cele 6 idei de afaceri testate
Vei afla care sunt cele mai intalnite mituri care pot afecta reusita unei francize
Afli direct de la invitatii speciali despre experienta lor in franciza
Vei putea afla raspunsuri la intrebarile tale si
Poti discuta direct cu consultantii nostri in cadrul sesiunilor de coaching gratuite
Despre speakeri:
Cateva informatii despre speakeri
Razvan Cuc - presedinte RE/MAX
Razvan Cuc a intrat in lumea business-ului in anii '90, iar de atunci a trecut de la retail de telefoane la sectorul imobiliar.
A pus bazele retelei de retail PlusGSM – partener Orange, pe care a dezvoltat-o la nivel national, ajungand la 57 de magazine, peste 270 de angajati si o cifra de afaceri de 15 milioane de dolari.
In 2013, acesta a preluat masterfranciza RE/MAX pe Romania.
In cadrul Galei Profesionistilor in Imobiliare 2019, Razvan Cuc a fost desemnat ”Antreprenorul Anului 2018 in Imobiliare”.
Raluca Stanciu - Managing Partner Franchwise
Unul dintre cei mai experimentati consultanti de franciza din Romania – peste 10 ani experienta practica atat ca si consultant, cat si ca franchise manager in cadrul unuia din cele mai mari grupuri de Food&Beverage din Romania.
A fost implicata in multiple proiecte de import de francize si structurare si dezvoltare de business-uri in franciza: Logiscool, Tui Travel Center, Clinicile Dr. Leahu, Ethan Allen, 5asec, ING, LMI.
Vasi Andreica - fondator TED’S COFFEE CO.
Vasi Andreica a inceput totul in 2003, cand a infiintat compania Anvas Trading care importa cafea din Europa
si o distribuia in Romania.
„La mine era simplu: aveam o companie mica si trebuia
sa vin in piata cu ceva diferit. Si in toate calatoriile mele, mi-am dat seama ca genul de «coffee shop take away» exista peste tot, mai putin la noi, cu foarte mici exceptii", a povestit Vasi Andreica intr-un interviu.
In anul 2013, a lansat brandul TED’S COFFEE CO., iar dupa patru ani a hotarat sa extinda reteaua si in regim de franciza.
Paul Voicu - Managing Partner Franchwise
Paul Voicu crede in puterea celor multi in afaceri si in business-uri colaborative si structurate. Iar franciza se potriveste foarte bine cu modul sau de gandire.
Are o experienta multidisciplinara: antreprenoriat, strategie, publicitate si energie care-i permite intelegerea modelelor de business si a potentialului de expansiune.
Despre Franchwise
La Franchwise, credem ca IMPREUNA e mai important ca oricand in afaceri.
Gandirea și abordarea colaborativa sunt instrumentele în care credem cel mai mult. Pentru ca doar ÎMPREUNA putem construi un mediu cu mai multe companii performante, cu crestere accelerata si antreprenori versati.
Pentru ca este nevoie de colaborare si deschidere în întreg peisajul de afaceri, de retele de business si de un mediu conectat în care contribuim cu resurse pentru o cauza comuna.
Ce francize vor fi prezentate?
Servicii
RE/MAX
Doar 10 dintre cele mai puternice o suta de francize din lume sunt prezente in Romania. Una dintre acestea este RE/MAX, care ocupa locul al 15-lea la nivel mondial in clasamentul din 2019 realizat de revista Entrepreneur Franchise 500.
Reteaua RE/MAX este prezenta in 20 orase cu peste 50 de birouri. La nivel global, reteaua numara peste 125.000 agenti afiliati in peste 100 de tari.
Investitia la cheie pentru o franciza RE/MAX este de 30.000 euro.
Christian Tour
Din 1997 pana in prezent, Christian Tour a devenit un brand puternic, cu experienta, capabil sa impartaseasca din know-how-ul sau si altora prezenti deja pe piata de turism sau care vor sa intre in domeniu
Christian Tour a devenit membru fondator al Memento Group of Companies, cel mai mare grup turistic de incoming, prezent pe piata din Romania inca din anul 2011.
In prezent, Christian Tour are doua canale majore de vanzare: 54 de sedii proprii si 1.800 agentii partenere.
Investitia la cheie intr-o agentie Christian Tour este intre 25.000 - 35.000 euro (in functie de suprafata locatiei si stadiul de preluare).
Expense Reduction Analysts (ERA)
Expense Reduction Analysts este o firma care ofera servicii de consultanta pentru cresterea profitabilitatii si competitivitatii, companiilor medii si mari, prin optimizarea cheltuielilor operationale indirecte.
In ultimii 25 de ani, consultantii ERA au dezvoltat o experienta dovedita in furnizarea de solutii de gestionare a costurilor pentru mii de clienti din peste 25 de tari din intreaga lume.
Firma a fost lansata in Marea Britanie si a intrat pe piata din Romania in 2012. Astazi, reteaua a ajuns la 7 filiale, dintre care 6 sunt franciza. Toate filialele sunt in Bucuresti.
Investitia la cheie intr-o franciza ERA este de 39.900 euro.
HoReCa
TED’S COFFEE CO.
Povestea a pornit inca din 2003, cand compania Anvas Trading a inceput sa importe si sa distribuie pe piata locala cafea, ceai, siropuri, ciocolata si blendere exclusiv HoReCa.
Un deceniu mai tarziu, antreprenorul roman Vasi Andreica, a lansat pe piata propriul brand de cafenele, TED’S COFFEE CO.
Astazi, lantul de cafenele a ajuns la 31 de unitati, in marile orase ale Romaniei.
TED'S COFFEE CO. are mai multe modele de cafenele deschise in Bucuresti: stradale, mall-uri si cladiri de birouri.
Investitia intr-o franciza TED'S COFFEE CO. este intre 50.000 - 80.000 euro, in functie de suprafata.
Japanos
De la deschiderea primului restaurant Japanos in 2016, fondatorii business-ului au imbinat dragostea pentru Japonia autentica si pasiunea pentru afaceri (care s-a dezvoltat in cei 25 de ani in care au lucrat in domenii ca PR si Marketing).
Astazi, franciza Japanos inseamna 6 locatii si o retea in plina expansiune. Alaturi de fondatorii initiali, intra grupul Saladbox care isi completeaza portofoliul curent de business-uri cu brandul Japanos si accelereaza expansiunea nationala si internationala a business-ului.
Investitia intr-o franciza Japanos este intre 50.000 - 120.000 euro, in functie de aria/teritoriul dezvoltat.
Retail
Feydom
Povestea brandului Feydom a inceput in Macedonia, in anul 2005, de catre Filimena si Zoran Radonjanin, ca studio de design pentru industria mobilei.
Brandul produce canapele modulare pe care le comercializeaza prin partenerii francizati. In Romania, brandul a intrat in anul 2018 si are deja doua locatii deschise in regim de franciza, in Bucuresti si Timisoara.
La nivel international, Feydom este prezent in 9 tari si numara 17 magazine (inclusiv cele doua magazine din Romania).
Investitia initiala intr-o locatie Feydom este intre 30.000 - 35.000 euro.