OVE.ro

Comunicare și Etichetă în Afaceri: Brand Personal Magnetic - Modulele 1 și 2

21 - 22 Sep 2019 Kronwell Hotel, Bulevardul Gării 7A, Brașov 500203, România
Access type Price Available Order
Full Event SUPER REDUCERE 173.67 EUR 20
Prețul de linie al unui bilet pentru ambele zile este de 1026 RON. Până la data de 1 septembrie, ai șansa să te înscrii cu această super reducere. Profită de ea cât mai repede! Locurile sunt limitate!

Order at least 2 tickets and you will get a 169.12 EUR price per ticket!

Ziua 1 SUPER REDUCERE 93.07 EUR 20
Prețul de linie al unui bilet pentru o zi este de 597 RON. Până la data de 1 septembrie, ai șansa să te înscrii cu această super reducere. Profită de ea cât mai repede! Locurile sunt limitate!

Order at least 2 tickets and you will get a 89.16 EUR price per ticket!

Ziua 2 SUPER REDUCERE 93.07 EUR 20
Prețul de linie al unui bilet pentru o zi este de 597 RON. Până la data de 1 septembrie, ai șansa să te înscrii cu această super reducere. Profită de ea cât mai repede! Locurile sunt limitate!

Order at least 2 tickets and you will get a 89.16 EUR price per ticket!


Acest eveniment este pentru tine dacă:

  • Vrei să îţi îmbunătăţeşti abilităţile sociale pentru a comunica uşor în orice situaţie;
  • Vrei să îți extinzi cercul social, să creezi noi relații și să aprofundezi legăturile deja create (nu doar să dai și să strângi cărți de vizită), dar nu știi ce să faci mai departe;
  • Vrei să te simţi confortabil şi încrezător în orice context te-ai afla, indiferent dacă vorbim despre o ieșire în oraș cu prietenii sau despre o gală de decernare a premiilor Oscar;
  • Vrei să fii perceput ca un profesionist de talia cea mai înaltă atât de clienți, cât și de colegi și colaboratori;
  • Vrei să crești durabil reputația ta și/sau a afacerii tale.


Este timpul ca TU să lași timiditatea deoparte și să îți extinzi zona de confort și rețeaua de contacte profesionale valoroase care să te ducă la următorul nivel în carieră.
Învață cu noi și cu invitații noștri speciali în doar 2 zile cum să devii un adevărat „magnet” de oameni și să te conectezi într-un mod autentic cu oamenii care îți vor deveni clienți, parteneri, angajați, colaboratori sau prieteni. 

• 2 zile pline de informații și exerciții practice. Vei învăța cum să faci o primă impresie memorabilă, cum să fii un interlocutor cât mai plăcut & more; 
• Primești acces la resurse valoroase create de noi și de partenerii noștri doar pentru cursanții noștri.
• Simți că faci parte dintr-o comunitate de profesioniști și antreprenori cu interese și valori comune, cu provocări asemănătoare, împreună cu care găsești soluțiile cele mai potrivite și sărbătorești succesele.

CE CONȚINE TRAININGUL

Ziua 1 - Cum să faci Networking Profesionist

Secțiunea I. Branding personal și mindset

Degeaba ești cel mai bun dacă nu te știe aproape nimeni. 
În primul modul îți vom împărtăși filosofia noastră de viață care ne-a ajutat să devenim networkeri profesioniști și buni „conectori” între oameni. Vom face și puțină teorie, ca să te familiarizezi cu conceptele despre care vom vorbi și mai ales aplica în celelalte două module. 
În această secțiune vei învăța:

  • Ce înseamnă să ai un brand personal puternic; 
  • Cum anume ajută eticheta în construcția unui brand personal de succes;
  • Mindsetul campionului în networking;
  • Diferența dintre a face pe plac și a te face plăcut.

Secțiunea II. Rafinament în comunicare

Cum spui este mai important decât ce spui. 
În al doilea modul îți vom arăta exact cum să faci o primă impresie memorabilă și cum să te folosești mai departe de ea pentru a te conecta într-un mod autentic cu oamenii care îți vor deveni clienți, parteneri, angajați, colaboratori sau prieteni. 
În această secțiune vei învăța:

  • Cum să ai o prezență care comandă respect;;
  • Cum să „citești” personalitatea interlocutorului tău după modul cum strânge mâna; 
  • Cum să începi o conversație într-un mod plăcut și să construiești cu interlocutorul tău încredere și credibilitate;
  • Cum să închei elegant o conversație fără să pari nepoliticos;
  • Cum să folosești networkingul ca instrument de branding astfel încât să îți extinzi cercul de influență.

În plus, vom împărtăși cu tine planul nostru de acțiune pe care îl folosim ori de câte ori facem networking.

Secțiunea III. Personalitate magnetică

În această secțiune, trainerul nostru și invitații lui speciali îți vor arăta exact cum poți deveni influencer de elită, persoana aceea specială care atrage oamenii și care poate să influențeze prin prezența sa pe oricine, indiferent de contextul în care se află sau de rolul pe care îl are: gazdă sau invitat.

  • Cum să fii o gazdă perfectă în 7 pași;
  • Cum să fii un invitat plăcut și agreabil;
  • Modă versus imagine: cum să alegi hainele care ți se potrivesc și te reprezintă;
  • Cum să te îmbraci potrivit la fiecare eveniment; 
  • Codul bunelor maniere la recepție, bufet suedez și alte contexte speciale.
     

Ziua 2 - Business Diplomacy

Secțiunea I. Întâlnirile de afaceri

Dacă în prima zi discutăm despre cum să formăm relații între oameni, în ziua 2 vom descoperi cum să creăm relații durabile între organizații.
În primul modul îți vom împărtăși informații despre întâlnirile de afaceri și cum ar trebui ele abordate corect, în secolul XXI, din punctul de vedere al etichetei.
În această secțiune vei descoperi informații și ponturi utile despre:

  • Prânzul de afaceri 1 la 1;
  • Prânzul de afaceri de grup;
  • Întâlnirile de afaceri 1 la 1, la birou.

Secțiunea II. Protocol în afaceri

Considerăm că este esențial să ne pregătim pentru succes. De aceea, este bine să știm câteva elemente cheie din sfera protocolului pentru a pregăti cu succes o negociere. 
Vom atinge o serie de elemente foarte utile în ce privește organizarea unor astfel activități, de la invitație la ce se întâmplă după ce negocierea a luat sfârșit, astfel încât tu să fii mereu în formă maximă, iar participanții să simtă că într-adevăr au de-a face cu un profesionist care își merită toți banii. 
În această secțiune vei învăța despre:

  • Ce pași trebuie să urmezi când găzduiești o negociere la sediul companiei;
  • Logistica pe care trebuie să o pregătești pentru o negociere de succes;
  • Ce opțiuni ai în organizarea unei mese de negocieri și când se pretează fiecare setup; 
  • Despre mandatul în cadrul unei negocieri;
  • Block-bridge-message și relevanța acestei tehnici în cadrul unei negocieri.

În plus, pentru divertismentul și dezvoltarea ta personală, îți vom oferi 7 ponturi utile ca să fii magnetic la conferințe de business.

Secțiunea III. Leadership cu Tact

Nu putem vorbi de un profesionist de primă mână, dacă acesta/aceasta nu dovedește un tact desăvârșit în relațiile sale cu colegii și, mai ales, cu subalternii.

De aceea, în această secțiune vom parcurge câteva elemente esențiale din această sferă, precum:

  • Mindsetul unui lider rafinat;
  • Obiceiuri sănătoase pentru o cultură sănătoasă;
  • Cum oferim și primim feedback constructiv;
  • Cum moderăm feedbackul de grup într-o manieră eficientă dar și personală;
  • Cum abordăm cu tact diferite situații sensibile de leadership.

Etiquette Training este perfect pentru tine dacă:

  • Ești antreprenor și vrei să atragi noi potențiali clienți și parteneri sau pur și simplu să interacționezi și să obții sfaturi practice de la alți antreprenori care au depășit obstacole similare;
  • Ești team leader sau manager și îți dorești să ajungi să ocupi o poziție de top management; 
  • Ești angajat într-o multinațională și vrei să fructifici fiecare oportunitate de networking astfel încât să avansezi rapid în carieră;
  • Ești network marketer și vrei să dezvolți un brand personal puternic și influent, care să te ajute să dezvolți echipe de profesioniști în vânzări, motivate și care știu la rândul lor să se conecteze într-un mod autentic cu oamenii.

Cu cine te vei întâlni la training

Andrei Pop - Trainer de Etichetă și gazda ta la acest eveniment

Andrei și-a început serios călătoria în lumea etichetei și protocolului la United States Military Academy - West Point, NY (SUA), unde a participat la numeroase seminarii de protocol și la o multitudine de evenimente formale și semiformale.

Momentul său de „Aha!” în ce privește relevanța etichetei a avut loc când a intrat din greșeală la o recepție VIP a unui bal internațional, unde, nu doar că a reușit să se ridice la nivelul ocaziei, dar a și obținut recomandări și a format conexiuni cu persoane aflate în funcții importante în US State Department (dacă vrei să afli întreaga poveste, hai la training ;) ).

De atunci și până acum, a investit mult timp în studierea și practicarea acestei arte de a fi un om plăcut oriunde, oricând și a avut bucuria să împărtășească din cunoștințele adunate cu peste 500 de clienți offline și peste 2000 de cursanți online. El va veni la training pentru a împărtăși cu tine toate acele lucruri care îți vor permite să formezi relații autentice cu ușurință, pentru a aduce oamenii împreună, spre un scop comun.

 

Mădălina F. Constantin - Consultant de Imagine și Trainer Colaborator 

Având o experiență de peste 10 ani în domeniul consultanței de imagine cu un focus pe hair styling, Mădălina și-a completat circuitul profesional participând la numeroase cursuri de specializare în domeniul său de interes, atât în Europa cât și în lume.

Pe lângă cei peste 5000 de clienți care au beneficiat direct de serviciile sale, Mădălina a avut ocaiza să împărtășească din cunoașterea sa timp de 5 ani și cu diferiți cursanți, în calitate de profesor de educație estetică. Nu în ultimul rând, a lansat și 2 Colecții vestimentare în cadrul evenimentului intitulat Pret-a Porter & Glam Night History.

Va veni alături de noi pentru a împărtăși cu tine detaliile care contează în vestimentația feminină de business și de ocazie, precum și multe alte ponturi utile în managementul garderobei.

 

Cătălin Grosu - Președintele ARPC și Invitatul Special al Evenimentului

Domnul Cătălin Grosu dispune de o vastă experiență în domeniul protocolului instituțional public, având ocazia să activeze în departamentele de protocol al Administrației Prezidențiale, Primăriei Capitalei și Ministerului Culturii și Identității Naționale.

În calitate de președinte al Asociației Române pentru Protocol și Ceremonial, face eforturi active în a ridica standardele atât în mediul privat cât și cel instituțional public privind reprezentarea României la nivel internațional.

Domnul Grosu va veni alături de noi în calitate de invitat special, pentru a împărtăși din experiențele adunate pe parcursul carierei sale pline de diversitate.

 

Înscrie-te acum și rezervă-ți un loc primul workshop interactiv din România în care înveți direct de la practicieni arta creării unui brand personal puternic și influent și cum să creezi relații autentice atât cu cei din jur, cât și cu organizațiile cu care ai colaborări și parteneriate.

Atenție, locurile limitate!