OVE.ro

11 idei de afaceri testate pentru Timisoara si Arad

Feb 28, 2019 at 10:30 Timisoara
Access type Price Order
Bilet acces 21.10 EUR

Order at least 2 tickets and you will get a 15.83 EUR price per ticket!


Cand? 28 februarie, de la 10:30 [inregistrarea incepe de la ora 9:30]

Unde? Timisoara (locatia exacta va fi anuntata in curand)

Cat dureaza? aproximativ 3 ore

Cat costa? 100 lei (1 persoana), 150 lei (2 persoane)


 

Acest workshop este pentru tine daca:

Esti antreprenor si iti doresti sa iti diversifici portofoliul de business.

Esti manager si vrei sa incepi un business pe cont propriu sau cauti o sursa alternativa de venit.

Esti angajat intr-o corporatie si crezi ca urmatorul pas in dezvoltarea ta este antreprenoriatul.

Ai acces la un capital de investit de minim 25.000 euro.

Investitiile in conceptele prezentate variaza intre 25 mii si 150 de mii euro.

De ce sa participi

  • Vei afla care sunt cele mai hot domenii pentru investitii in franciza
  • Cum este impartita piata si care sunt tendintele pentru anul 2019
  • Vei afla care sunt pasii de urmat pentru a achizitiona o franciza
  • Vei primi gratuit Catalogul Francizelor din Romania editia a 4-a

Ce CASTIGI

Afli date reale si verificate despre cele 11 idei de afaceri testate

Vei afla care sunt cele mai intalnite mituri care pot afecta reusita unei francize

Afli direct de la invitatii speciali despre experienta lor in franciza

Vei putea afla raspunsuri la intrebarile tale si

Poti discuta direct cu consultantii nostri in cadrul sesiunilor de coaching gratuite

INSCRIE-TE LA WORKSHOP

Despre speakeri:

Raluca Stanciu

Managing Partner Francize.ro

Raluca Stanciu- “crescuta” in lumea francizei. Unul dintre cei mai experimentati consultantide franciza din Romania – peste 10 ani experienta practica atat ca si consultant, cat si ca franchise manager in cadrul unuia din cele mai mari grupuri de Food&Beverage din Romania.

A fost implicata in multiple proiecte de import de francize si structurare si dezvoltare de business-uri in franciza: Ethan Allen, Debeauve & Gallais, Filicori Zecchini, Patrizia Pepe, Bagatt, Women’s Secret, Ana Pan, 5asec, ING, LMI

 


Paul Voicu

Managing Partner Francize.ro

Paul Voicu . Crede in puterea celor multi in afaceri si in business-uri colaborative si structurate. Iar franciza se potriveste foarte bine cu modul sau de gandire.

Are o experienta multidisciplinara: antreprenoriat, strategie, publicitate si energie care-i permite intelegerea modelelor de business si a potentialului de expansiune.

 

 

Despre Francize.ro:

Misiunea Francize.ro este de a facilita start-up-ul si dezvoltarea de afaceri sustenabile prin intermediul sistemului de franciza. Ne bazam pe avantajele acestui model de afacere: un drum batatorit, o reteta deja testata si care a inregistrat rezultate pozitive in piete similare. Consideram ca domeniul francizei in Romania este subdezvoltat, dar cu un potential foarte bun pe termen mediu si lung.

 

11 idei de afaceri testate pentru cei din Timisoara si Arad:

SERVICII

1. Franciza Christian Tour

Christian Tour este liderul pietei autohtone de turism ca numar de chartere operate si ca diversitate a produsului turistic oferit. In prezent, Christian Tour are doua canale majore de vanzare: peste 40 de sedii proprii si 1611 agentii revanzatoare.

Cu o istorie de 21 de ani, Christian Tour si-a consolidat afacerea, a devenit un brand puternic, cu experienta, capabil sa impartaseasca din know-how-ul sau si altora prezenti deja pe piata de turism sau care vor sa intre in domeniu. Planurile celor de la Christian Tour sunt sa dezvolte un al treilea canal de vanzare, prin intermediul francizei, si sa ajunga leader pe segment la nivel
national/regional.

Invetitia intr-o agentie de turism Christian Tour variaza intre 25.000 de euro si 35.000 de euro, in functie de suprafata locatiei si stadiul de preluare.


2. Franciza Expense Reduction Analysts (ERA)

Franciza Expense Reduction Analysts (ERA) - francize.roExpense Reduction Analysts (ERA) a luat fiinta in 1992 si este o firma de consultanta specializata in managementul costurilor, axata pe cresterea eficientei financiare a clientilor. Operand in peste 25 de state, cei peste 800 de consultanti ERA sunt experti in diferite industrii, cum ar fi: industria auto, servicii financiare si bancare, constructii si inginerie, servicii educationale, servicii de sanatate si asistenta sociala, transporturi si logistica, etc.

Potentialii francizati ERA sunt fosti CEO, CFO, COO cu o experienta manageriala indelungata.

Pe piata din Romania a intrat in anul 2012 si au astazi o echipa formata din 6 parteneri francizati. ERA Romania a realizat venituri de peste 500.000 de euro in 2017.

Nivelul investitional este de 39.900 de euro ce acopera taxa de franciza – dreptul de a opera sub brandul ERA si pachet initial de training.


3. Franciza JetPoint

Povestea lantului de spalatorii auto self service jetPOINT incepe in 2002, cand Florin Gorun un tanar ajuns departe de casa, impins de nevoie, incepe sa spele masini. Acolo a avut loc primul contact cu industria “car wash”.

Intors in tara si-a folosit experienta acumulata si a deschis primul lant de spalatorii auto clasice, cu capital si actionariat integral romanesc, in inima Transilvaniei, Cluj Napoca. In contextul crizei si fortei de munca a identificat oportunitatea transformarii spalatoriilor auto clasice in spalatorii auto self service, constrind si instaland astfel in 2015 prima spalatorie auto self service.

A urmat apoi intalnirea cu Puiu Darlea si decizia de a deveni producatori si nu revanzatori de echipamente. Si astfel s-a nascut brandul jetPOINT.

Businessul a ajuns la 20 de unitati, dintre care 17 francize. Planurile companiei nu se opresc insa aici, cei doi antrepreniri vizand 100 de unitati in urmatorii 5 ani.

Investitia intr-o spalatorie incepe cu un buget aproximativ de 50.000 de euro si urca pana la 300.000 de euro in functie de numarul de boxe.


4. Franciza 5asec

Lantul de curatatorii 5asec, prezent pe piata locala in sistem de franciza a ajuns la 25 de unitati in Romania, prin locatii proprii si francizate.

In 2018, 5asec a cumparat un jucator local, achizitie care a permis cresterea retelei cu inca 7 locatii.

Compania are planuri ca in 5 ani sa isi dubleze reteauasi sa acopere astfel cele mai mari orase din tara cu 50 de curatatorii.

Intr-o perioada in care timpul inseamna bani si romanii petrec tot mai multe ore la munca, curatatoriile devin un business cat mai cautat. 5asec ofera pe langa serviciile de baza si servicii de special finishing (rainproof pentru haine de iarna, curatare genti si pantofi de piele intoarsa, casti schi, etc).

Pentru expansiunea viitoare grupul se uita catre orase cu peste 80.000 de locuitori, iar investitia intr-o curatatorie 5asec  necesita o investitie initiala de 80.000 – 120.000 de euro


5. Franciza Logiscool

Logiscool este un business din domeniul educatiei specializat in predarea programarii pentru copii si adolescenti. Prima scoala Logiscool de pe piata locala a fost deschis in februarie 2018, insa businessul s-a extins rapid, astfel ca deja in Romania exista 13 parteneri francizati, iar planurile de expansiune nu se opresc aici, in urmatorii 3 ani fiind vizata extinderea businessului in cat mai multe orase din Romania si Republica Moldova.

Logiscool este un business international, pornit ca afacere de familie, cu prima scoala in Budapeste in 2014. Este una dintre primele companii din lume care au investit in predarea programarii pentru copii si adolescenti in regim de franciza.

Investitia intr-o franciza Logiscool este intre 35.000 Euro – 40.000 Euro, in functie de suprafata centrului si stadiul la preluare.


HORECA

6. Franciza Gregory’s

Lantul grecesc de restaurante Gregory`s a reintrat la inceputul verii pe piata din Romania, dupa ce, pe parcursul crizei, grupul s-a concentrate doar pe piata-mama. Primele doua restaurante au fost deschise, unul se afla in caldirea de birouri Upground din cartierul corporatistilor Pipera, iar cel de-al doilea este situat in Lipscani. Urmatoarea deschidere va fi in zona Unirii.

Gregory’s are in plan ca in cinci ani sa ajunga la 80 de unitati operate in franciza de catre parteneri. Compania se uita catre Bucuresti, dar si catre marile orase din provincie, mai exact Brasov, Timisoara, Cluj, Sibiu, Constanta si lanseaza sistemul de franciza.

Gregory’s isi invita clientii sa traiasca experienta produselor si cafelei de calitate. Gregory’s cauta  ca partenerii sa fie persoane dedicate, implicate, cu spirit antreprenorial si bucuria de a servi oameni zi de zi, gata sa se dedice business-ului 100% ca timp si implicare si sa aiba minim 50.000 euro disponibil de investit pentru dezvoltarea afacerii.


7. Franciza Pep & Pepper

Pep & Pepper este un concept de restaurante care numara 7 unitati. In capitala brandul a mizat pe centrele comerciale fiind prezent in Afi Palace Cotroceni, Baneasa Shopping City, Park Lake, Promenada Mall.

Pep&Pepper este un concept construit pe experienta unei echipe care creeaza si opereaza branduri de tip food. Prin reteta sa de business, Pep&Pepper reuseste sa se diferentieze, intrucat in locatiile lor consumatorii vor putea opta pentru servirea unui preparat ca-de-restaurant, cu minim timp de asteptare, dar maxim de savoare.

Compania vrea sa duca brandul si in alte orase cu peste 100.000 de locuitori.

Investitia initiala este cuprinsa intre 85.000 de euro si 120.000 de euro.


8. Franciza Uncle John

Lantul de restaurante Uncle John care are in meniu preparate precum burger, pork ribs sau quesadilla, a ajuns la 5 unitati in Romania si la o cifra de afacere de 1,1 milioane de euro.

Desi poate fi confundat usor cu un concept fast food, Uncle John este ceva diferit. El mixeaza aromele de carne, rondele de ceapa, cascaval si mai ales aromele sosurilor pe care Unchiul le prepara singur, dupa propriile sale retete!

Toate unitatile de pana acum sunt operate de compania fondatoare, insa lantul de restaurant Uncle John a lansat sistemul de franciza si vrea sa se extinda prin parteneri.

Invetitia la cheie intr-o unitate variaza intre 45.000 de euro si 55.000 de euro.


SERVICII

9. Franciza Ixina

Prezent deja in Romania de 3 ani, brandul Ixina a fost testat si adaptat la piata locala, deschizand si primul magazin in franciza, in 2018, in Constanta si vrea sa extinda brandul si in alte orase mari ale tarii, in sistem de franciza.

Ixina este un brand originar din Belgia, lansat acum mai bine de 2 decenii si care este specializat incomertul cu mobilier de bucatarii. Serviciile Ixina acopera de la partea de design si proiectare, la productie (prin reteaua de parteneri germani) si montaj mobilier de bucatarie, la care se adauga electrocasnice.

Investitia intr-un magazin Ixina variaza intre 50.000 de euro pana la 100.000 de euro.


10. Franciza Used Products

Used Products a deschis primul magazin din Romania, la Cluj-Napoca, si vrea sa ajunga la 10 in 5 ani.

Brandul Olandez Used Products este specializat in vanzarea de produse noi si folosite. Clientii companiei pot cumpara, dar si vinde produse – de la telefoane si laptopuri, la ceasuri, biciclete sau jucarii. Primul stoc, pentru aprovizionarea si deschiderea magazinului, a fost furnizat de partenerii din Olanda, aceasta situatie urmand a fi aplicata si pe viitor partenerilor francizati.

Investitia initiala intr-un magazin Used Products variaza intre 100.000 de euro si 150.000 de euro.


11. Franciza Inglot

Brandul polonez de cosmentice profesionale Inglot, prezent la nivel international cu 800 de magazine, a ajuns in Romania la o retea de 13 unitati dintre care 12 operate in sistem de franciza.

Mai mult, polonezii de la Inglot vor sa puna si alte orase pe harta expansiunii.

Povestea Inglot incepe in urma cu 30 ani, cand Wojtek Inglot, a avut ca principal obiectiv sa creeze produse de make up de inalta calitate, la preturi corecte, folosind doar cele mai bune ingrediente si materii prime. Toate produsele sunt realizate in Uniunea Europeana si 95% dintre ele sunt fabricate prin intermediul facilitatilor proprii de productie.

Investitia de start intr-o unitate de tip retail (insula) este de aprox. 50.000 euro.