OVE.ro

11 idei de afaceri testate pentru Moldova

Jun 04, 2019 at 15:00 Palas Congress Hall, Sala Mozart
There are no available tickets

Cand? 4 Iunie, de la 15:00 [inregistrarea incepe de la ora 14:00]

Unde? Iasi - Congress Hall Palas, Sala Mozart

Cat dureaza? aproximativ 3 ore

Cat costa? 99,9 lei (1 persoana), 149,9 lei (2 persoane)


 

Acest workshop este pentru tine daca:

Esti antreprenor si iti doresti sa iti diversifici portofoliul de business.

Esti manager si vrei sa incepi un business pe cont propriu sau cauti o sursa alternativa de venit.

Esti angajat intr-o corporatie si crezi ca urmatorul pas in dezvoltarea ta este antreprenoriatul.

Ai acces la un capital de investit de minim 30.000 euro.

Investitiile in conceptele prezentate variaza intre 25 mii si 150 de mii euro.

De ce sa participi

  • Vei afla care sunt cele mai hot domenii pentru investitii in franciza
  • Cum este impartita piata si care sunt tendintele pentru anul 2019
  • Vei afla care sunt pasii de urmat pentru a achizitiona o franciza
  • Vei primi gratuit Catalogul Francizelor din Romania editia a 4-a

Ce CASTIGI

Afli date reale si verificate despre cele 11 idei de afaceri testate

Vei afla care sunt cele mai intalnite mituri care pot afecta reusita unei francize

Afli direct de la invitatii speciali despre experienta lor in franciza

Vei putea afla raspunsuri la intrebarile tale si

Poti discuta direct cu consultantii nostri in cadrul sesiunilor de coaching gratuite

INSCRIE-TE LA WORKSHOP

Despre speakeri:

Raluca Stanciu

Managing Partner Francize.ro

Raluca Stanciu- “crescuta” in lumea francizei. Unul dintre cei mai experimentati consultantide franciza din Romania – peste 10 ani experienta practica atat ca si consultant, cat si ca franchise manager in cadrul unuia din cele mai mari grupuri de Food&Beverage din Romania.

A fost implicata in multiple proiecte de import de francize si structurare si dezvoltare de business-uri in franciza: Ethan Allen, Debeauve & Gallais, Filicori Zecchini, Patrizia Pepe, Bagatt, Women’s Secret, Ana Pan, 5asec, ING, LMI

 


Paul Voicu

Managing Partner Francize.ro

Paul Voicu . Crede in puterea celor multi in afaceri si in business-uri colaborative si structurate. Iar franciza se potriveste foarte bine cu modul sau de gandire.

Are o experienta multidisciplinara: antreprenoriat, strategie, publicitate si energie care-i permite intelegerea modelelor de business si a potentialului de expansiune.

 

 

Despre Francize.ro:

Misiunea Francize.ro este de a facilita start-up-ul si dezvoltarea de afaceri sustenabile prin intermediul sistemului de franciza. Ne bazam pe avantajele acestui model de afacere: un drum batatorit, o reteta deja testata si care a inregistrat rezultate pozitive in piete similare. Consideram ca domeniul francizei in Romania este subdezvoltat, dar cu un potential foarte bun pe termen mediu si lung.

 

11 idei de afaceri testate pentru cei din Moldova:

SERVICII

1. Franciza Jetpoint

Povestea lantului de spalatorii auto self service jetPOINT incepe in 2002, cand Florin Gorun un tanar ajuns departe de casa, impins de nevoie, incepe sa spele masini. Acolo a avut loc primul contact cu industria “car wash”.

Intors in tara si-a folosit experienta acumulata si a deschis primul lant de spalatorii auto clasice, cu capital si actionariat integral romanesc, in inima Transilvaniei, Cluj Napoca. In contextul crizei si fortei de munca a identificat oportunitatea transformarii spalatoriilor auto clasice in spalatorii auto self service, constrind si instaland astfel in 2015 prima spalatorie auto self service.

A urmat apoi intalnirea cu Puiu Darlea si decizia de a deveni producatori si nu revanzatori de echipamente. Si astfel s-a nascut brandul jetPOINT.

Businessul a ajuns la 20 de unitati, dintre care 17 francize. Planurile companiei nu se opresc insa aici, cei doi antrepreniri vizand 100 de unitati in urmatorii 5 ani.

Investitia intr-o spalatorie incepe cu un buget aproximativ de 50.000 de euro si urca pana la 300.000 de euro in functie de numarul de boxe.


2. Franciza Expense Reduction Analysts (ERA)

Franciza Expense Reduction Analysts (ERA) - francize.roExpense Reduction Analysts (ERA) a luat fiinta in 1992 si este o firma de consultanta specializata in managementul costurilor, axata pe cresterea eficientei financiare a clientilor. Operand in peste 25 de state, cei peste 800 de consultanti ERA sunt experti in diferite industrii, cum ar fi: industria auto, servicii financiare si bancare, constructii si inginerie, servicii educationale, servicii de sanatate si asistenta sociala, transporturi si logistica, etc.

Potentialii francizati ERA sunt fosti CEO, CFO, COO cu o experienta manageriala indelungata.

Pe piata din Romania a intrat in anul 2012 si au astazi o echipa formata din 6 parteneri francizati. ERA Romania a realizat venituri de peste 500.000 de euro in 2017.

Nivelul investitional este de 39.900 de euro ce acopera taxa de franciza – dreptul de a opera sub brandul ERA si pachet initial de training.


 

3. Franciza Clinicile Dr. Leahu

 


4. Franciza Logiscool

Logiscool este un business din domeniul educatiei specializat in predarea programarii pentru copii si adolescenti. Prima scoala Logiscool de pe piata locala a fost deschis in februarie 2018, insa businessul s-a extins rapid, astfel ca deja in Romania exista 13 parteneri francizati, iar planurile de expansiune nu se opresc aici, in urmatorii 3 ani fiind vizata extinderea businessului in cat mai multe orase din Romania si Republica Moldova.

Logiscool este un business international, pornit ca afacere de familie, cu prima scoala in Budapeste in 2014. Este una dintre primele companii din lume care au investit in predarea programarii pentru copii si adolescenti in regim de franciza.

Investitia intr-o franciza Logiscool este intre 35.000 Euro – 40.000 Euro, in functie de suprafata centrului si stadiul la preluare.


HORECA

5. Franciza Gregory’s

Lantul grecesc de restaurante Gregory`s a reintrat la inceputul verii pe piata din Romania, dupa ce, pe parcursul crizei, grupul s-a concentrate doar pe piata-mama. Primele doua restaurante au fost deschise, unul se afla in caldirea de birouri Upground din cartierul corporatistilor Pipera, iar cel de-al doilea este situat in Lipscani. Urmatoarea deschidere va fi in zona Unirii.

Gregory’s are in plan ca in cinci ani sa ajunga la 80 de unitati operate in franciza de catre parteneri. Compania se uita catre Bucuresti, dar si catre marile orase din provincie, mai exact Brasov, Timisoara, Cluj, Sibiu, Constanta si lanseaza sistemul de franciza.

Gregory’s isi invita clientii sa traiasca experienta produselor si cafelei de calitate. Gregory’s cauta  ca partenerii sa fie persoane dedicate, implicate, cu spirit antreprenorial si bucuria de a servi oameni zi de zi, gata sa se dedice business-ului 100% ca timp si implicare si sa aiba minim 50.000 euro disponibil de investit pentru dezvoltarea afacerii.


6. Franciza Pep & Pepper

Pep & Pepper este un concept de restaurante care numara 7 unitati. In capitala brandul a mizat pe centrele comerciale fiind prezent in Afi Palace Cotroceni, Baneasa Shopping City, Park Lake, Promenada Mall.

Pep&Pepper este un concept construit pe experienta unei echipe care creeaza si opereaza branduri de tip food. Prin reteta sa de business, Pep&Pepper reuseste sa se diferentieze, intrucat in locatiile lor consumatorii vor putea opta pentru servirea unui preparat ca-de-restaurant, cu minim timp de asteptare, dar maxim de savoare.

Compania vrea sa duca brandul si in alte orase cu peste 100.000 de locuitori.

Investitia initiala este cuprinsa intre 85.000 de euro si 120.000 de euro.


7. Franciza Uncle John

Lantul de restaurante Uncle John care are in meniu preparate precum burger, pork ribs sau quesadilla, a ajuns la 5 unitati in Romania si la o cifra de afacere de 1,1 milioane de euro.

Desi poate fi confundat usor cu un concept fast food, Uncle John este ceva diferit. El mixeaza aromele de carne, rondele de ceapa, cascaval si mai ales aromele sosurilor pe care Unchiul le prepara singur, dupa propriile sale retete!

Toate unitatile de pana acum sunt operate de compania fondatoare, insa lantul de restaurant Uncle John a lansat sistemul de franciza si vrea sa se extinda prin parteneri.

Invetitia la cheie intr-o unitate variaza intre 45.000 de euro si 55.000 de euro.


8. Franciza Grace Couture Cakes

Grace Couture Cakes este recunoscut ca cel mai bun furnizor de dulciuri pentru evenimente, atelierul produce torturi si prajituri pentru nunta, botez sau alte evenimente private si corporate.

Concept lansat in 2012, Grace Couture Cakes este primul atelier de cofetarie couture din Romania, dand viata celor mai rafinate prajituri. Astazi, din echipa Grace Couture Cakes fac parte 60 de oameni extraordinari, unii dintre cei mai buni din domeniu.

Asemenea unei creatii haute-couture, dulciurile sunt realizate in colectii speciale, din ingrediente de calitate, de la furnizori de top, lucrate de o echipa de maestri si finisate folosind tehnici artizanale.

Doresc sa se extinda in marile centre urbane, orase cu potential. Targeteaza atat locatii stradale, cat si in cadrul centrelor comerciale de top.

Investitia initiala per locatie porneste de la 55,000 euro si include: lucrari de amenajare, mobilier, echipamente (vitrine frigorifice), stoc initial de marfa si consumabile, garantii in contractul de inchiriere (2-3 chirii), marketing lansare, capital circulant de lucru, taxa de franciza.


RETAIL

9. Franciza PIATRAONLINE

PIATRAONLINE este cel mai mare furnizor de piatra naturala din Romania cu 50 de angajati, un portofoliu ce include peste 1500 de produse din toate colturile lumii si peste 40.000 de clienti, atat in tara, cat si peste hotare.

De 11 ani, rafineaza reteta succesului, armonizand pasiunea pentru calitate cu nevoia unui sistem logistic bine pus la punct si cu o politica de companie care trateaza fiecare client ca pe un partener.

PIATRAONLINE nu este doar un furnizor de piatra naturala si un magazin online, ci sunt un #generatordeinspiratie pentru comunitatea creativa.

Piatra naturala este importata din toata lumea, PIATRAONLINE duce acest concept cu un pas mai departe si colaboreaza la nivel international pentru a imbunatati conditiile de lucru in lantul sau de aprovizionare incepand din Asia pana in America de Sud.

Cauta antreprenori experimentati, pasionati /cu inclinatie spre design, care isi doresc diversificarea portofoliului curent de business-uri si sunt interesati sa investeasca 200.000 euro intr-un business de nisa si care poate genera o Cifra de Afaceri de 1,5-2 milioane de Euro /an (in functie de marimea orasului)

 


10. Franciza Used Products

Used Products a deschis primul magazin din Romania, la Cluj-Napoca, si vrea sa ajunga la 10 in 5 ani.

Brandul Olandez Used Products este specializat in vanzarea de produse noi si folosite. Clientii companiei pot cumpara, dar si vinde produse – de la telefoane si laptopuri, la ceasuri, biciclete sau jucarii. Primul stoc, pentru aprovizionarea si deschiderea magazinului, a fost furnizat de partenerii din Olanda, aceasta situatie urmand a fi aplicata si pe viitor partenerilor francizati.

Investitia initiala intr-un magazin Used Products variaza intre 100.000 de euro si 150.000 de euro.


11.